اکسس پوینت میکروتیک مدل wAP R
نوشته شده توسط : مهشید افخمی

اکسس پوینت میکروتیک WAP R

میکروتیک wAP R (Wireless Access Point) یک اکسس پوینت بی‌سیم قدرتمند است که توسط شرکت میکروتیک تولید شده است. این مدل از اکسس پوینت‌های سری wAP است و طراحی شده است که در محیط‌های خارجی و شرایط سخت و آب و هوایی سخت عمل کند. ویژگی‌ها و قابلیت‌های اصلی میکروتیک wAP R عبارتند از:

قابلیت اتصال بی‌سیم: میکروتیک wAP R از استاندارد بی‌سیم 802.11b/g/n پشتیبانی می‌کند و قابلیت اتصال بی‌سیم با سرعت‌های مختلف را فراهم می‌کند. این اکسس پوینت دارای آنتن‌های داخلی قدرتمندی است که برد بی‌سیم را در محیط‌های خارجی افزایش می‌دهد.

مقاومت در برابر عوامل آب و هوایی: میکروتیک wAP R دارای بدنه محکم و مقاومی است که ضد آب و ضد گرد و غبار است. این ویژگی به اکسس پوینت امکان استفاده در شرایط سخت و آب و هوایی نامساعد را می‌دهد.

پورت‌های اتصال: میکروتیک wAP R دارای پورت اتصال Ethernet 10/100 با قابلیت PoE (Power over Ethernet) است. این پورت به شما امکان می‌دهد از طریق کابل Ethernet ارتباط برق و داده را برقرار کنید.

قابلیت نصب آسان: اکسس پوینت wAP R با داشتن قابلیت‌های نصب آسان و قابلیت نصب در مکان‌های مختلف از جمله دیوارها، ستون‌ها، قایق‌ها و غیره، قابلیت انعطاف‌پذیری بالا را در انتخاب مکان نصب به شما می‌دهد.

پشتیبانی از ویژگی‌های متنوع: میکروتیک wAP R قابلیت‌هایی مانند VLAN، QoS (Quality of Service)، مدیریت باند‌پهنای بی‌سیم، کنترل دسترسی بی‌سیم و رمزنگاری امنیتی را فراهم می‌کند.

 

منبع: 

خرید اکسس پوينت ميکروتيک مدل wAP R





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: