سرور اچ پی مدل BL460c Gen9
نوشته شده توسط : مهشید افخمی

HPE BL460c Gen9 توسط HPE به عنوان “پرطرفدارترین سرور تیغه ای در جهان” توصیف شده است که با پشتیبانی از پردازنده های Xeon v4 و حافظه DDR4، عملکرد بیشتری نسبت به مدل های قبلی خود ارائه می دهد. این استاندارد برای محاسبات مرکز داده متراکم است. گزینه های حافظه پایدار افزایش قطعی در سرعت پردازش تحلیلی و مدیریت داده ها را فراهم می کند.

این تیغه را می توان برای پشتیبانی از تعداد زیادی بار کاری مختلف پیکربندی کرد و افزودنی عالی برای برنامه های کاربردی هسته ای IT و استقرار مرکز داده است. BL460c را می توان در محفظه های تیغه c3000 یا c7000 نصب کرد که سازگاری با چندین نسل از تیغه ها را ارائه می دهد. خنک‌سازی، قدرت و مدیریت در سطح شاسی انجام می‌شود و در نتیجه هزینه کمتری برای هر سرور با کاهش نیازهای کابل‌کشی، برق و جریان هوا در مقایسه با سرورهای نصب شده در رک منفرد به همراه دارد.

در مجموع 16 اسلات حافظه وجود دارد که هر پردازنده دارای 8 اسلات حافظه است، مگر در شرایط خاصی که در بالا توضیح داده شد. ماژول های حافظه کم بار HPE Smart Memory DDR4 (LRDIMM) و حافظه ثبت شده (RDIMM) با ارائه ECC پیشرفته پشتیبانی می شوند. ماژول های LRDIMM با استفاده از 16 ماژول حافظه 128 گیگابایتی برای مجموع 2 ترابایت حافظه و سرعت انتقال تا 2400 مگابایت بر ثانیه، بیشترین ظرفیت کل را فراهم می کنند

 

برای خواندن ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید:

خرید سرور اچ پی BL460c Gen9





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: