سوئیچ سیسکو مدل CBS350-8T-E-2G
نوشته شده توسط : مهشید افخمی

 

سوئیچ سیسکو CBS350-8T-E-2G یک سوئیچ شبکه اقتصادی و مقرون به صرفه کمپانی Cisco است که با توجه به قیمت مناسب، عملکرد و توانایی بالایی دارد. این سوئیچ بسیار جمع و جور بوده و برای مکان هایی کوچک همچون دفاتر کاربرد زیادی دارد که در بازار تجهیزات شبکه به فروش میرسد.

سوئیچ CBS350-8T-E-2G دارای 8 پورت اترنت با سرعت 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه است و از قابلیت POE پشتیبانی می کند و همچنین برق دستگاه هایی که به آن متصل هستند را با استفاده از پورت LAN تامین می کند. این محصول بسیار کاربردی دارای پورت USB برای مدیریت کردن سوئیچ و انتقال فایل است.

سوئیچ سیسکو CBS350-8T-E-2G همان طور که گفته شد یک سوئیچ بسیار کوچک و بدون فن است که برای راه اندازی شبکه از آن استفاده می شود. این سوئیچ شبکه در لایه 2 برای دسترسی کامپیوترها در فضاهای کوچک بسیار به کار می آید.

از طرف دیگر برخی قابلیت های قابل ارائه در لایه 3 را نیز داراست و در مسیریابی داخل شبکه به سوئیچ ها کمک می کند. اگر از VLAN شبکه داخلی استفاده شود کارایی این سوئیچ بالاتر می رود.این سوئیچ کوچک بدون فن می تواند انعطاف پذیری بالایی جهت برقراری شبکه داشته باشد و بدون هیچ مزاحمتی در مکان های کوچک به کار می رود.

منبع : خرید سوئیچ سیسکو CBS350-8T-E-2G

 





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: