نوشته شده توسط : مهشید افخمی

 وظیفه پردازنده سرور پردازش اطلاعات در سیستم است، درست مشابه  مشابه عملکرد مغز انسان!

 اگر بخواهیم برترین تولید کننده های موجود در زمینه ساخت پردازنده سیستم در جهان را نام ببریم بی شک شرکت intel اولین گزینه ای خواهدبود که به ذهن خطور می کند.  

پردازنده اینتل مدل Xeon E5-2643 v3 و پردازنده اینتل مدل Xeon E5-2609 V3 که در خانواده نسل سوم پردازنده های شرکت اینتل قرار دارند ، از پرفروش ترین مدل های این سری می باشند. این نسل جدید از پردازنده ها، با حمایت از یک زیرساخت مبتنی بر نرم افزار (SDI)، قادرند با استفاده از انعطاف پذیری بیشتر با سطح بالایی از اتوماسیون و ارکستراسیون (تنظیمات و همگام سازی)، مراکز داده های قدرتمند و هوشمند را فعال کنند.

این نسل جدید از پردازنده ها، با حمایت از یک زیرساخت مبتنی بر نرم افزار (SDI)، قادر به استفاده از انعطاف پذیری بیشتر با سطح بالایی از اتوماسیون و ارکستراسیون (تنظیمات و همگام سازی) هستند و مراکز داده های قدرتمند و هوشمند را فعال می کنند.

علاوه بر این، پردازنده های سری Intel Xeon E5-2600 v3 مزایای قابل توجهی در عملکرد، بهره وری قدرت، مجازی سازی و امنیت ارائه می دهند. ترکیب این مزایا با هزینه پایین و کیفیت محصول همراه است که این سری از پردازنده های Intel Xeon E5-2600 v3 را به عنوان راه حلی مناسب برای هر سازمانی ارائه می کند.

برای خرید پردازنده اینتل، ازداشتن گارانتی و اعتبار شرکت ارئه دهنده اطمینان حاصل کنید.



:: برچسب‌ها: پردازنده سرور , پردازنده اینتل ,
:: بازدید از این مطلب : 1243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 خرداد 1399 | نظرات ()