سرور اچ پی مدل DL180 Gen9
نوشته شده توسط : مهشید افخمی

سرور اچ پی مدل DL180 Gen9

مشخصات و اطلاعات سرور اچ پی DL180 Gen9:

سرور اچ پی DL180 Gen9 دارای قابلیت گسترش، کارایی، قابلیت اطمینان و استفاده آسان از ابزارهای مدیریتی است در نتیجه گزینه ای مقرون به صرفه برای هر کسب و کاری می باشد. HPE DL180 Gen9 با استفاده از خانواده سی پی یو های  های جدید Xeon E5-2600، حافظه زیاد (abundance of memory) و انواع مختلف گزینه های ذخیره سازی برای اجرای اپلیکیشن های تجاری مانند Hadoop ،Cloud-based SaaS و اپلیکیشن های موبایل ایده آل می باشد. این سرور برای کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMB) و شرکت هایی که اپلیکیشن ها را اجرا می کنند و به ترکیب مناسب محاسبات و ذخیره سازی نیاز دارند، مناسب است. ابعاد این سرور 2U است.

 

ویژگی های سرور اچ پی DL180 Gen9:

– عملکرد (Performance)

سرور HPE ProLiant DL180 Gen9 از پردازنده های سری Intel E5-2600 v3 یا E5-2600 v4 با حداکثر 4 تا 18 هسته پشتیبانی می کند و حداکثر سرعت 2400MT/s را ارائه می دهند. با نصب دو پردازنده v4 با 18 هسته در کل تعداد 36 هسته و 72 رشته خواهید داشت.

مشخصات پردازنده اینتل Xeon E5-2620 v3

مشخصات پردازنده اینتل Xeon E5-2690 V4

– حافظه (Memory)

ماژول های حافظه DDR4 این سرور از LRDIMM و RDIMM پشتیبانی می کنند. ماژول های HPE’s DDR4 SmartMemory حداکثر 50 درصد پهنای باند بیشتری نسبت به ماژول های DDR3 ارائه می دهند در حالی که مصرف انرژی را تا 40 درصد کاهش می دهند. مجموع 16 اسلات DIMM با هشت اسلات در هر پردازنده، در پیکربندی دو پردازنده در دسترس هستند و با استفاده از ماژول های RDIMM 16x32GB حداکثر حافظه 512 گیگابایت را ارائه می دهند. ماژول های LRDIMM حداکثر 1 ترابایت حافظه را برای عملکرد بهتر ارائه می دهند. ماژول RDIMM و LRDIMM از حداکثر سرعت انتقال 2400MT/s پشتیبانی می کنند اما برای اجرای اپلیکیشن ها، ماژول های LRDIMM توصیه می شود.

 

مشخصات رم سرور HP DDR4-2133 726722-B21

– ذخیره ساز (Storage)

سرپرستان می توانند از میان تنظیمات شاسی درایوهای 2.5 اینچی یا 3.5 اینچی SATA یا SAS HDD و SSDها را انتخاب کنند. درایو LFF 12-bay از حداکثر حافظه ذخیره سازی 120TB با استفاده از 12x 10TB SAS یا SATA HDDs پشتیبانی می کند. چندین تنظیمات درایو دیگر بسته به کارایی و ذخیره ساز شما در دسترس هستند. کارت های اختیاری M.2 و Dual Micro SD سیستم عامل سریع و پشتیبانی از Hypervisor boot را ارائه می دهند.

– قابلیت توسعه (Expansion)

حداکثر 6 اسلات PCIe 3.0 در سرور HPE ProLiant DL180 Gen9 در پیکربندی دو پردازنده با استفاده از دو riser موجود است. سه گزینه riser مختلف از طیف وسیعی از کارت های توسعه و دستگاه های خارجی اضافی مانند GPUهای اختیاری، کارت های شبکه برای افزایش پهنای باند و عملکرد و کنترلرهای ذخیره سازی خارجی و داخلی پشتیبانی می کنند. صفحه riser ثانویه تنها با دو پردازنده پشتیبانی می شود. یک پردازنده گرافیکی Matrox G200eH2 یکپارچه در صفحه سیستم تعبیه شده است اما Nvidia GPUs اضافی از جمله کارت های شتاب دهنده گرافیکی Nvidia’s Quadro K2200 یا K4200 پشتیبانی می شوند. درج دو کارت GPU نیاز به پیکربندی دو پردازنده دارد.

– مدیریت (Management)

HPE با ارائه ابزارهای مختلف مدیریتی باعث نگهداری بهتر از سرور می شود و خرابی را کاهش می دهد. HPE’s Integrated Lights Out) iLO) استانداردی در این سرور می باشد. iLO به مدیران امکان دسترسی به اطلاعات مربوط به سلامت سرور و امکان نظارت و تنظیم پاور سرور و کنترل های حرارتی در سایت یا از راه دور را می دهد.

همچنین می توان مجوزهای شرکت های اختیاری را خریداری کرد که به مدیران ابزارهای مدیریتی بیشتری را می دهد. مجوز iLO Essentials به سرورهای SMB کمک می کند تا از طریق رسانه مجازی نصب شوند. دسترسی کامل به مدیریت از راه دور را از طریق Integrated Remote Console انجام می دهد و می توانند از طریق فعال کردن اعلان ایمیل زمان کمتری را برای برطرف کردن مشکل صرف کنند.

مجوز پیشرفته iLO برای کسب و کارهای سازمانی، عملکرد از راه دور ممتازی مانند کنسول از راه دور گرافیکی با همکاری چند کاربر، ضبط ویدیو/پخش و بسیاری از ویژگی های پیشرفته دیگر را اعطا می کند. iLO مدیریت سرور شما را آسانتر از قبل می کند.

 

لینک خرید:https://b2n.ir/z60160





:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: