کابل شبکه لگراند مدل Cat5E SFTP 305m
نوشته شده توسط : مهشید افخمی

کابل شبکه لگراند Cat5E SFTP 305m

مشخصات و اطلاعات کابل شبکه لگراند Cat5E SFTP 305m:

کابل شبکه لگراند Cat5E SFTP 305m یکی از تجهیزات شبکه محسوب می‌شود. این پچ کورد برای ارسال و دریافت داده و اطلاعات استفاده می‌شود و دیتاها را بدون هیچ‌گونه آسیبی ارسال می‌کند.

کابل‌های شبکه به سه نوع بدون شیلد و فویل (UTP)، با فویل (FTP) و با شیلد و فویل (SFTP) موجود در بازار وجود است که کابل‌های فویل دار در برابر نویز و پارازیت مقاومت بیشتری نسبت به انواع کابل های دیگر دارند و در فضاهایی که احتمال نویزها بسیار  زیاد است مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین کابل‌های SFTP  از شیلد با بافتی انعطاف‌پذیر و از نظر مکانیکی محکم استفاده شده است که کابل شبکه لگراند Cat5E SFTP 305m دارای SFTP است. این نوع از محافظ به کاهش تداخل سیم‌های مجاور و سایر کابل‌ها کمک می‌کند و مانند کابل‌های FTP در برابر نویز و پارازیت مقاومت بالایی دارند و از این کابل شبکه ب دلیل داشتن یک‌لایه فویل و یک‌لایه شیلد می‌توان در کنار کابل برق بدون هیچگونه خطری استفاده کرد.

 

معرفی کابل شبکه لگراند Cat5E SFTP 305m:

کابل شبکه لگراند Cat5E SFTP 305m از چهار زوج سیم به هم تابیده تشکیل شد است این کابل شبکه دارای تست فلوک است که با خیال راحت می‌توانید در پروژه‌ها از این کابل استفاده کنید. تست فلوک جهت چک کردن لینک‌های ساخته شده و عدم قطعی در بین کابل‌های شبکه و کابل‌های نوری استفاده می‌شود. همچنین اطلاعات بسیاری دررابطه‌با کابل شبکه و وسایل تجهیزات شبکه را در اختیار کارشناس شبکه قرار می‌دهد.

کابل شبکه لگراند Cat5E SFTP 305m در بیشتر موارد در پروژه‌هایی که در بیرون ساختمان و یا جهت مصارف سازمانی و کارخانه‌ها با قابلیت خنثی نمودن اثرات نویز محیطی بر روی کابل استفاده می‌شوند. ساختار این کابل‌ها از فویل و شیلد محافظ شده استفاده شده است و مقاومت خوبی در مقابل نویز و میدان‌های مغناطیسی دارد. جنس داخلی و مغزی این کابل از مس خالص است تا داده‌ها را با بالاترین کیفیت انتقال دهد.

کابل شبکه لگراند Cat5E SFTP 305m دارای روکش LSZH است این روکش دارای خاصیتی است که در هنگام آتش‌سوزی دود سمی ایجاد نمی‌کند که این خود باعث بالارفتن ایمنی در هنگام حوادث می‌شود همچنین در مکان‌هایی که احتمال آتش‌سوزی وجود دارد از این کابل شبکه در پروژه‌ها استفاده می‌کنند.

کابل شبکه لگراند Cat5E SFTP 305m

 

ویژگی‌های کابل شبکه لگراند Cat5E SFTP 305m:

کابل شبکه لگراند Cat5E SFTP 305m مقاومت بسیار خوبی در برابر عوامل مختلف محیطی مانند: رطوبت، آب‌خوردگی، پوسیدگی، نور خورشید، تغییرات دما و … و عوامل فیزیکی مانند کشش و … دارد که به‌راحتی و با کمترین تهدید به مشکل برنمی‌خورد و باعث قطع اطلاعات و دیتاها نمی‌شود. بیشترین مسافتی که این کابل می‌تواند دیتا را انتقال دهد 100 متر است و برای انتقال بیشتر باید از تکرارکننده‌های موجود استفاده کنید تا بتوانید به متراژ دلخواه کابل‌کشی شبکه انجام دهید.

 

مشخصات فنی کابل شبکه لگراند Cat5E SFTP 305m:

  • این محصول در پروژه‌های بزرگ مورداستفاده قرار می‌گیرد.
  • این کابل به‌صورت چهار زوج به هم تابیده دارای فویل و شیلد است.
  • کابل شبکه لگراند Cat5E SFTP 305m دارای روکش از جنس پلاستیک است.
  • در متراژ 100 متر می‌تواند با بیشترین سرعت 100 مگابیت بر ثانیه دیتا و داده‌ها را انتقال دهد
  • جنس مغزی این کابل از مس است.
  • کابل شبکه لگراند Cat5E SFTP 305m دارای تست فلوک است.
  • کابل شبکه Cat5E SFTP 305m به‌صورت حلقه 305 متر است.
  • کابل شبکه لگراند Cat5E SFTP 305m دارای روکش LSZH(دود کم هالوژن صفر) , پلاستیک است.
  • رنگ این کابل شبکه به رنگ آبی است.

منبع : 

خرید کابل شبکه لگراند مدل Cat5E SFTP 305m





:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: