آی پی فون سیسکو مدل 8865 NR
نوشته شده توسط : مهشید افخمی

مشخصات و اطلاعات آی پی فون سیسکو 8865 NR:

آی پی فون سیسکو 8865 NR یکی از محصولات کمپانی Cisco است همچنین از جمله تجهیزات ویپ و یک تلفن سطح حرفه ای می باشد که امکان برقراری ارتباطات تلفنی قابل‌اعتماد، ایمن و مقیاس‌پذیر را فراهم می‌کند و امکان ترکیب با دستگاه‌های تلفن همراه شخصی را نیز فراهم می‌کند. این تلفن برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ گزینه بسیار مناسبی است. با استفاده از آی پی فون سیسکو 8865 NR می‌توانید از طریق یک تجربه کاربری جذاب که هم قدرتمند است و هم استفاده از آن آسان است، بهره‌وری شخصی را افزایش دهید.

آی پی فون سیسکو 8865 NR ترکیبی از یک طراحی ارگونومیک جدید جذاب با صدای wideband برای برقراری ارتباطات صوتی کاملاً شفاف و قابل‌اطمینان است و می‌تواند بر روی سرویس‌های کنترل تماس ارائه‌دهندگان دیگر نیز پشتیبانی شود.

علاوه بر این، هنگامی که از دستگاه همراه خود برای کار استفاده می‌کنید، شما می‌توانید تماس‌های تلفن همراه خود را به آی پی فون سیسکو 8865 NR منتقل نمایید و از این ویژگی بی‌نظیر بهره‌مند شوید. برای مثال می‌توانید گفتگوی خود را با همکاری که می‌خواهید به تماس شما گوش دهد به اشتراک بگذارید.

این قابلیت به شما انعطاف‌پذیری بیشتر و تجربه کاربری بهتری را  هنگام حضور در محل کار خود می‌دهد.

آی پی فون سیسکو 8865 NR

 

معرفی آی پی فون سیسکو 8865 NR:

آی پی فون سیسکو  8865 NR دارای دو پورت USB است؛ بنابراین شما می‌توانید تلفن همراه شخصی خود را هنگامی که در پشت میز کار خود هستید، شارژ کنید و هنگامی که از میز کار خود دور هستید، همچنان متصل باقی بمانید.این دستگاه دارای پنج کلید خط قابل‌برنامه‌ریزی است. شما می‌توانید کلیدها را به‌گونه‌ای پیکربندی کنید که از چندین شماره دایرکتوری یا ویژگی‌های تماس مانند شماره‌گیری سریع پشتیبانی کند.

کلیدهای با عملکرد ثابت به شما این امکان را می‌دهند تا با یک لمس به برنامه‌ها، پیام‌رسانی، دایرکتوری و همچنین ویژگی‌های تماس مانند انتظار / ازسرگیری، انتقال و کنفرانس دسترسی داشته باشید. کلیدهای صوتی با نور پس‌زمینه، انعطاف‌پذیری را برای انتخاب مسیر صوتی و سوئیچینگ فراهم می‌کنند.

آی پی فون سیسکو 8865 NR

 

ویژگی‌های آی پی فون سیسکو 8865 NR:

  • این محصول دارای صفحه‌نمایش 5 اینچی است. این دستگاه با نمایشگر رنگی با نور پس‌زمینه VGA و با وضوح بسیار بالا (800*480) و همچنین پشتیبانی از زبان محلی از جمله متن روی صفحه از راست به چپ، پاسخگویی نیاز ای کاربران جهانی است.
  • آی پی فون سیسکو 8865 NR دارای دو پورت گیگابیت اترنت داخلی برای اتصال شبکه و کامپیوتر شما است.
  • آی پی فون سیسکو 8865 NR با پشتیبانی از تکنولوژی EnergyWise سیسکو در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند. این تلفن توسط سازمان Energy Star واجد شرایط شده است.
  • یک کیت نصب بر روی دیوار برای کاربرانی که قصد نصب تلفن بر روی دیوار را دارند، به‌صورت جداگانه قابل سفارش است.
  • آی پی فون سیسکو 8865 NR از حداکثر سه ماژول توسعه کلید IP Phone 8800 اختیاری برای 108 کلید خط / ویژگی اضافی پشتیبانی می‌کند.
  • این محصول در دورنگ سفید و زغالی در بازار تجهیزات شبکه به فروش می‌رسد.

منبع : 

خرید آي پي فون سيسکو مدل 8865 NR





:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: