فروش انواع پچ پنل لگرند با قيمت مناسب:
نوشته شده توسط : مهشید افخمی

پچ پنل لگرند

پچ پنل Legrand از دیگر تجهیزات پسیو شبکه می باشد که برای استفاده در شبکه های کابل مسی، فیبر نوری، تلفن و مالتی مدیا طراحی و تولید می شوند. پچ پنل لگراند قطعه ای مستطیل شکل می باشد و قطعه یا بردی است که به رک نصب می شود و اتصالات فیبر نوری را در خود نگه می دارد و در مدل های دیواری، رکمونت و ضد آب می باشد.
درون بسته بندی  پچ پنل Legrand پیچ ومهره جهت نصب سریع آن قرار داده شده است. همچنین این دستگاه ها دارای قابلیت free tools هستند به این معنا که بدون نیاز به پیچ گوشتی یا آچار قابل نصب هستند.
پچ پنل Legrand در دو مدل  loaded و unloaded عرضه می شوند که در مدل های loaded کلیه لوازم از جمله ریل، کیستون و ... بر روی پچ پنل نصب شده است  و مدل های unloaded به صورت ریل خالی (بدون کیستون) عرضه می شوند که می توان به صورت سفارشی تمام کیستون های دلخواه را در قالب یونیت های 6 تایی نصب کرد که در هر پچ پنل امکان نصب 4 یونت 6 پورت تعبیه شده است و در زمان بروز خرابی در یکی از کیستون ها فقط کیستون معیوب تعویض می گردد و دیگر نیازی به تعویض پچ پنل و  تمام کابل های متصل به آن را ندارد.
با توجه به قابلیت ماژولار لگرند در پچ پنل های فیبر نوری، انتخاب و خرید کیستون های فیبر نوری به عهده شخص خریدار است و شرکت  legrand لیست کاملی از محصولات و کیستون های قابل نصب بر روی تمامی پچ پنل های خود را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است.

 

منبع : 

خرید پچ پنل لگرند





:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: