رم سرور اچ پی مدل PC3-8500 8GB
نوشته شده توسط : مهشید افخمی

رم سرور اچ پی PC3-8500 8GB

مشخصات و اطلاعات رم سرور اچ پی PC3-8500 8GB:

رم سرور اچ پی PC3-8500 8GB تحت نظر شرکت HP بوده و دارای حافظه 8 گیگابایت می‌باشد. وظیفه رم ها در واقع نگهداری اطلاعات به صورت موقت می باشد. زمانی که سیستم عامل در حال بوت شدن و همه برنامه های آن درحال اجرا می باشد ، اطلاعات ابتدا روی این حافظه‌ ذخیره شده تا سرعت پردازش را افزایش دهد و در دسترس CPU قرار گیرد.

RAM توانایی سریع خواندن و نوشتن را دارد و به سرور قدرت بالایی در دسترسی سریع به اطلاعات مورد نظر را می‌دهد و باعث می‌شود تا CPU سرور با سرعت بیشتری دستورات را دریافت کند و پردازش نماید. به‌طور کلی می‌توان گفت تمامی عملیات برنامه‌ها و دستوراتی که باید از طریق CPU پردازش شوند در RAM در انتظار می‌مانند. در این پردازش میزان رم بر سرعت پردازش اطلاعات تاثیرگذار می باشد.

 

ویژگی های رم سرور اچ پی PC3-8500 8GB:

به طور کلی رم سرورهای اچ پی دارای مزیت های زیادی هستند از جمله: دارا بودن عملکرد بالا، افزایش ۱۰۰ درصدی حداکثر ظرفیت حافظه ، بهبود در زمان تأخیر، صرفه جویی در مصرف برق. رم سرور اچ پی PC3-8500 8GB دارای سرعت 1600MHZ و استاندارد DDR3-1866/PC3-14900 می باشد.

این محصول که مجهز به ماژول 8×1گیگابایت است، عمدتاً با سرورهای پرولیانت اچ پی به‌ویژه سری DL، ML و BL سازگاری دارد. همچنین به‌دلیل مجهز بودن این مموری سرور کمپانی اچ پی به تکنولوژی ECC، معمولاً با پردازنده‌هایی که از این تکنولوژی پشتیبانی می‌کنند و سی‌پی‌یوهای کمپانی اینتل، سازگاری دارد.

منبع : 

خرید رم سرور اچ پي مدل PC3-8500 8GB





:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: