سوئیچ سیسکو مدل SF302-08
نوشته شده توسط : مهشید افخمی

سوئیچ سیسکو مدل SF302-08

مشخصات و اطلاعات سوئیچ سیسکو SF302-08:

سوئیچ سیسکو SF302-08 از جمله سوئیچ های قابل مدیریت سری 300 سیسکو که ترکیبی از ویژگی ها و قیمت مناسب است و در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد. زمانی که کاربران و کارکنان به دسترسی سریع و قابل اطمینان به ابزار کسب و کار و اطلاعات نیاز دارند سوئیچ های مقرون بصرفه سری 300 سیسکو بهترین انتخاب می باشد. هنگامی که این درخواست ها از جانب کاربران زیاد می شود در هر لحظه امکان دارد که شبکه شما Down شود، که این دستگاه از این عمل جلوگیری می کند.

کسب و کارهایی که به امنیت و ویژگی های پیشرفته نیاز دارند، می توانند از نسل جدیدی از سوئیچ های مدیریتی سیسکو که مناسب برای کسب و کارهای کوچک است، استفاده کنند.

ویژگی های سوئیچ SF302-08:

  • سوئیچ اسمال بیزینس سیسکو SF302-08 دارای 8 پورت 10/100 و 2 پورت (Combo (SFP or Gigabit می باشد.
  • از قابلیت POE پشتیبانی نمی کند.
  • سوئیچ سیسکو SF302-08 یک سوئیچ لایه 3 و قابل مدیریت می باشد.
  • این سوئیچ از منبع تغذیه داخلی پشتیبانی می کند.
  • ظرفیت سوئیچینگ این دستگاه 5.6Gbps است.
  • این سوئیچ برای نصب در رک نیاز به کیت نصب (Rack Mounting Kit) دارد.

ویژگی های سوئیچ های سری 300 سیسکو :

سوئیچ های اسمال بیزینس سری 300 سیسکو، بخشی از خط مشی های کسب و کارهای کوچک شبکه سیسکو و مجموعه ای از سوئیچ های مدیریتی مقرون به صرفه می باشند که زیرساخت قابل اعتمادی برای شبکه و کسب و کار شما فراهم می کنند. این سری از سوئیچ ها ویژگی های مورد نیاز برای دسترسی به برنامه های کاربردی مهم کسب و کار را بهبود می بخشد، از اطلاعات حساس محافظت می کند و پهنای باند شبکه را بهینه می کند تا اطلاعات و برنامه های کاربردی را به طور موثر تدارک ببیند.

سوئیچ های سیسکو سری 300 اسمال بیزینس دارای راه اندازی و استفاده آسان می باشند و ترکیبی ایده آل و مقرون به صرفه برای قابلیت های کسب و کارهای کوچک فراهم می کند و به شما کمک می کنند تا یک شبکه کارآمد ایجاد کنید.

سوئیچ های اسمال بیزینس سری 300 سیسکو مانند SF302-08 مجموعه ای گسترده از سوئیچ های اترنت مدیریتی با تنظیمات ثابت اند. مدل های موجود در این سری از 8 تا 48 پورت Fast Ethernet و از 10 تا 52 پورت Gigabit Ethernet در دسترس قرار می دهند و انعطاف پذیری مطلوب را برای ایجاد زیرساخت دقیق شبکه و مناسب با کسب و کار شما فراهم می کنند.

با این حال، بر خلاف دیگر راه حل های سوئیچینگ کسب و کارهای کوچک که قابلیت های شبکه های مدیریتی را فقط در گرانترین مدل ها ارائه می دهند، تمامی سوئیچ های اسمال بیزینس سری 300 سیسکو از قابلیت های مدیریت امنیت پیشرفته و ویژگی های شبکه ای برای پشتیبانی از داده ها، صدا، امنیت و فن آوری های بی سیم پشتیبانی می کنند. همچنین این سوئیچ ها دارای نصب و راه اندازی ساده هستند و به شما امکان استفاده از خدمات شبکه مدیریتی مورد نیاز را می دهند.

– برنامه های کسب و کار :

سوئیچ های سری 300 سیسکو نیاز به یک شبکه با کارایی بالا برای اتصال کامپیوتر کارکنان و یا راه حلی را برای ارائه خدمات داده، صدا و ویدئو ارائه می دهد. این سناریوها عبارتند از:

  • اتصال دسکتاپ امن :

سوئیچ های سری 300 سیسکو می توانند کارکنان را در دفاتر کوچک به یکدیگر و به تمام سرورها، چاپگرها و سایر دستگاه های مورد استفاده در شبکه به راحتی و با امنیت متصل کنند. عملکرد بالا و اتصال قابل اعتماد به سرعت انتقال فایل و پردازش داده ها و افزایش زمان به روز رسانی شبکه به حفظ کارکنان در حالت متصل به شبکه و به بهره وری بیشتر کارکنان کمک می کند.

  • اتصال بی سیم امن :

با استفاده از ویژگی های امنیتی پیشرفته، Power over Ethernet ،Auto Smartports ،QoS ،VLAN و ویژگی های کنترل دسترسی، سوئیچ های سری 300 سیسکو زیرساختی ایده آل برای افزودن کسب و کار بیسیم به شبکه کسب و کار می باشند.

  • ارتباطات یکپارچه :

به عنوان یک راه حل شبکه مدیریت شده، سوئیچ های سری 300 سیسکو عملکرد و هوش مدیریت ترافیک پیشرفته مورد نیاز برای تحویل تمام ارتباطات و داده ها در یک شبکه را ارائه می دهند. سیسکو مجموعه کاملی از تلفن های IP و دیگر محصولات ارتباطی یکپارچه را به کسب و کارها ارائه می دهد. سوئیچ های سیسکو سری اسمال بیزینس به خوبی تست و آزمایش شده اند تا از نصب آسان و سازگاری کامل با دیگر محصولات و ارائه یک راه حل کامل کسب و کار اطمینان حاصل شود.

  • اتصال بسیار امن به مهمان :

سوئیچ های سری 300 سیسکو به شما اجازه اتصال بسیار امن شبکه به کاربران تازه وارد را در شرایط مختلف مانند یک هتل، اتاق انتظار دفتر و یا هر منطقه دیگر برای کاربران غیرمجاز می دهند، با استفاده از قابلیت های تقسیم بندی ترافیک و تنظیم امنیت قدرتمند و آسان، می توانید ترافیک کسب و کار حیاتی خود را از خدمات مهمان و همچنین جلسات (session) شبکه های مهمان را از یکدیگر جدا کنید.

منبع: 

خرید سوئيچ سيسکو SF302-08





:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: