روتر سوئیچ میکروتیک مدل CRS326-24G-2S+RM
نوشته شده توسط : مهشید افخمی

روتر سوئیچ میکروتیک CRS326-24G-2S+RM

روتر سوئیچ میکروتیک مدل CRS326-24G-2S+RM یک دستگاه شبکه قدرتمند است که امکانات روترینگ و سوئیچینگ را در یک دستگاه ترکیب می‌کند. این مدل از خانواده CRS (Cloud Router Switch) میکروتیک است و برای استفاده در شبکه‌های کوچک و متوسط ​​طراحی شده است.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهم CRS326-24G-2S+RM عبارتند از:

تعداد پورت‌ها: این دستگاه دارای 24 پورت گیگابیت اترنت (Gigabit Ethernet) است که قابلیت اتصال در سرعت 1 گیگابیت بر ثانیه را فراهم می‌کند.

پورت‌های SFP+: دو پورت SFP+ (Small Form-factor Pluggable Plus) در این دستگاه وجود دارد که از طریق آن‌ها می‌توانید از فیبر نوری 10 گیگابیت بر ثانیه برای اتصال به دستگاه‌های دیگر استفاده کنید.

سیستم عامل RouterOS: CRS326-24G-2S+RM با سیستم عامل RouterOS میکروتیک عرضه می‌شود که قابلیت‌های متنوعی را برای تنظیمات و مدیریت شبکه ارائه می‌دهد.

قابلیت VLAN: این دستگاه از VLAN ها (Virtual Local Area Networks) پشتیبانی می‌کند که امکان تقسیم شبکه به بخش‌های مجزا و ایزوله را فراهم می‌کند.

قابلیت لایه 3: با وجود ویژگی‌های لایه 3، CRS326-24G-2S+RM قابلیت هدایت ترافیک بر اساس IP و برنامه‌های کاربردی را داراست.

قابلیت مدیریت از راه دور: این دستگاه از طریق واسط کاربری مرورگر و یا SSH قابلیت مدیریت از راه دور را فراهم می‌کند.

محیط نصب Rack-Mount: CRS326-24G-2S+RM با قابلیت نصب در رک (Rack-Mount) طراحی شده است و به راحتی در رک‌های شبکه قابل نصب است.

این مدل از میکروتیک مناسب برای استفاده در شبکه‌های کوچک و متوسط ​​است که نیاز به ترکیب وظایف روترینگ و سوئیچینگ در یک دستگاه دارند.

منبع: 

خرید روتر سوئيچ ميکروتيک مدل CRS326-24G-2S+RM





:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: