دوربین مداربسته داهوا مدل DA-HAC-HFW1209CMP-A-LED
نوشته شده توسط : مهشید افخمی

دوربین مداربسته داهوا DA-HAC-HFW1209CMP-A-LED

دوربین‌های مداربسته داهوا (Dahua) یکی از محبوب‌ترین برندهای دوربین مداربسته در جهان هستند. داهوا مدل‌های مختلفی از دوربین‌های مداربسته تولید می‌کند که هر کدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را دارند. برخی از مدل‌های معروف دوربین‌های مداربسته داهوا عبارتند از:

داهوا مدل DH-IPC-HDW2231RP-ZS: یک دوربین مداربسته دام با کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل و قابلیت پشتیبانی از فشرده‌سازی ویدئوی H.265. این دوربین دارای لنز قابل تنظیم و قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت بالا در شب است.

داهوا مدل DH-IPC-HFW1230SP: یک دوربین مداربسته بولت با کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل و قابلیت اتصال به شبکه. این دوربین دارای قابلیت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است و مناسب برای استفاده در فضاهای خارجی می‌باشد.

داهوا مدل DH-SD49225XA-HNR: یک دوربین مداربسته دام با کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل و قابلیت پان و تیلت و زوم اپتیکال. این دوربین دارای قابلیت پشتیبانی از فشرده‌سازی ویدئوی H.265 و قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت بالا در شب می‌باشد.

داهوا مدل DA-HAC-HFW1209CMP-A-LED:این دوربین دارای 2 پورت است که یکی از این پورت ها مرتبط با پورت تغذیه دید در شب رنگی یا برق دوربین LED  است. و پورت دیگر آن مرتبط به BNC است که این پورت به وسیله کابل کواکسیال به دستگاه DVR متصل میشود.

منبع: 




:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: