کابل شبکه لگراند مدل CAT6 SFTP LSZH 500m
نوشته شده توسط : مهشید افخمی

کابل شبکه لگراند CAT6 SFTP LSZH

کابل شبکه لگراند مدل CAT6 SFTP LSZH با طول 500 متر یک نوع کابل شبکه است که برای انتقال داده‌ها و اتصال شبکه‌های کامپیوتری استفاده می‌شود. در زیر توضیحاتی در مورد ویژگی‌های این کابل آورده شده است:

CAT6: این کابل به استاندارد CAT6 (Category 6) مطابقت دارد. این استاندارد برای ارتباطات شبکه از جمله اتصالات Ethernet با سرعت‌های بالا طراحی شده است. کابل CAT6 قابلیت انتقال داده‌ها با سرعت 10/100/1000/10000 مگابیت بر ثانیه را داراست.

SFTP: این کابل دارای سرپوشی فویل شیلد (Shielded Foiled Twisted Pair) است که به عنوان یک لایه محافظتی در برابر تداخلات الکترومغناطیسی و نویزهای خارجی عمل می‌کند. این شیلد برای کاهش تداخلات الکترومغناطیسی درون کابل استفاده می‌شود.

LSZH: این کابل دارای جنس بی‌دود و باز‌سوزی محدود (Low Smoke Zero Halogen) است. معمولاً در محیط‌هایی که نیاز به کابل‌های با خصوصیات ضد آتش و کاهش دود دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورت بروز آتش، این کابل کمترین میزان دود و گاز سمی را تولید می‌کند.

طول 500 متر: این کابل شبکه لگراند به طول 500 متر عرضه می‌شود. طول کابل می‌تواند تأثیری در عملکرد و عملکرد شبکه داشته باشد، بنابراین مهم است که طول کابل را با نیاز شبکه‌ی خود هماهنگ کنید.

استفاده از کابل CAT6 SFTP LSZH باعث ایجاد اتصالات پایدار و با کیفیت بالا در شبکه‌های شما می‌شود. قبل از خرید، همچنین مطمئن شوید که کابل با استانداردهای مورد نیاز سیستم شبکه‌ی شما سازگاری دارد.

منبع:

خرید کابل شبکه لگراند مدل CAT6 SFTP LSZH 500m





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: