ذخیره ساز اچ پی مدل D2700 AJ941A
نوشته شده توسط : مهشید افخمی

ذخیره ساز اچ پی مدل DAS D2700

ذخیره‌ساز اچ‌پی مدل D2700 AJ941A یک ذخیره‌ساز قابل توسعه است که طراحی شده است تا به صورت فیزیکی به سرورهای چند منظوره اچ‌پی متصل شود و قابلیت افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی را فراهم کند.

برخی از ویژگی‌ها و مشخصات این مدل عبارتند از:

نوع درایو‌ها: D2700 مجهز به درایو‌های سریال ATA (SATA) با سرعت 6 گیگابیت در ثانیه است. این درایو‌ها معمولاً در اندازه‌های 2.5 اینچ و 3.5 اینچ در دسترس هستند.

تعداد شیارها: این ذخیره‌ساز دارای شیارهای قابل توسعه است و می‌توان در آن تا 25 درایو را نصب کرد. این شیارها می‌توانند درایوهای SAS و SATA را پشتیبانی کنند.

ظرفیت پشتیبانی: D2700 به شما امکان پشتیبانی از ظرفیت‌های بالا را می‌دهد. با استفاده از درایوهای با ظرفیت بالا، می‌توانید ظرفیت ذخیره‌سازی تا 200 ترابایت را افزایش دهید.

تکنولوژی اتصال: این ذخیره‌ساز از رابط‌های اتصال مانند SAS (Serial Attached SCSI) و mini-SAS پشتیبانی می‌کند. این رابط‌ها به شما امکان اتصال سریع و قابل اطمینان به سرورها را می‌دهند.

قابلیت توسعه: با توجه به قابلیت توسعه D2700، می‌توانید به راحتی ظرفیت ذخیره‌سازی را با اضافه کردن درایوهای بیشتر افزایش دهید. این امر به شما اجازه می‌دهد تا با توسعه نیازهای خود در آینده، سرریز ظرفیت ذخیره‌سازی را از بین ببرید.

قابلیت RAID: D2700 قابلیت پیکربندی تکنولوژی RAID (Redundant Array of Independent Disks) را دارد. این به شما امکان می‌دهد از انواع RAID مانند RAID 0، RAID 1، RAID 5 و RAID 6 برای افزایش امنیت داده‌ها و بهره‌وری استفاده کنید.

مدیریت: این ذخیره‌ساز دارای ویژگی‌های مدیریتی مانند امکان پیکربندی و مانیتورینگ از طریق واسط کاربری وب و پشتیبانی از ابزارهای مدیریت سرورهای اچ‌پی است.

منبع: 

خرید ذخيره ساز اچ پي مدل D2700 AJ941A





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: