اکسس پوینت یوبیکیوتی مدل UniFi U7-Pro
نوشته شده توسط : مهشید افخمی

کمپانی Ubiquiti سرانجام اولین نقطه دسترسی به Wi-Fi 7 خود را راه اندازی کرد. اکسس پوینت یوبیکیوتی UniFi U7-Pro از جمله اکسس پوینت های پرقدرت جدید سری U7 کمپانی یوبیکیوتی است که اخیرا در بازار تجهیزات شبکه عرضه و به فروش می رسد.

این اکسس پوینت از فناوری وای فای 7 پشتیبانی کرده و برای مصارف اداری و خانگی بسیار مناسب می باشد. محصولات Wi-Fi 7 مدتی است که حتی از فروشندگانی که در همان فضای شبکه Ubiquiti فعالیت می کنند، وجود داشته است. Ubiquiti با معرفی یک مدل مقرون به صرفه ابتدا رویکرد بسیار متفاوتی را برای Wi-Fi 7 در پیش گرفته است.

اکسس پوینت یوبیکیوتی UniFi U7-Pro جدید آخرین نسخه ای است که به اکوسیستم UniFi پیوسته است و اولین و تنها نسخه از این شرکت است که از استاندارد جدید 802.11be پشتیبانی می کند.

پشتیبانی از فرکانس 6 گیگاهرتز و همچنین برد 1500 فوت مربع و توانایی آن برای کنترل 300 دستگاه را نیز دارد. اکسس پوینت یوبیکیوتی UniFi U7-Pro با UniFi Network 8.0.26 و جدیدتر مدیریت می شود.

اکسس پوینت یوبیکیوتی UniFi U7-Pro برای عملکرد خود به یک کنسول UniFi با سیستم عامل UniFi OS نسخه 3.2+ و برنامه UniFi Network نسخه 8.0.7 یا جدیدتر ازآن نیاز دارد و یا به یک کنترلر خود میزبانی که دارای UniFi Network v8.0.7+ باشد.

منبع: جدیدترین اکسس پوینت یونیفای





:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: