سوئیچ نکسوس سیسکو مدل N9K-93180YC-FX
نوشته شده توسط : مهشید افخمی

سوئیچ های نکسوس سیسکو سری 9300-FX متعلق به پلتفرم نکسوس سیسکو 9000 مبتنی بر فناوری Cisco Cloud scale هستند این پلتفرم ها بسیار مقرون به صرفه بوده و در مقیاس ابری هستند. سوئیچ های نکسوس سری FX-9300 از افزایش تعداد نقاط پایانی و خدمات ابری با امنیت نرخ سیم و تله متری پشتیباتی می کنند.

این پلتفرم بر اساس معماری سیستم مدرن طراحی شده است و عملکرد بالایی ارائه می دهد. همچنین نیازهای در حال تحول مراکز داده بسیار مقیاس پذیر را برآورده کرده و می تواند نیازهای شرکت های در حال رشد را ارتقا دهد.

سوئیچ نکسوس سیسکو N9K-93180YC-FX از رابط های متنوعی برای انتقال داده ها به مراکز داده استفاده می کند و داده ها را با سرعت های 100 مگابایت بر ثانیه، 1 گیگابیت بر ثانیه، 10 گیگابیت بر ثانیه و 25 گیگابیت بر ثانبه در سرور دریافت می کند و آن ها را با سرعت های 10 و 40 گیگابیت بر ثانیه به 50 و 100 گیگابیت بر ثانیه ارائه می دهد.

در لایه تجمع این پلتفرم ها حفاظت از سرمایه گذاری مشتریان، ارائه بافرهای بزرگ، مقیاس پذیری در لایه های 2 و 3 بسیار انعطاف پذیر، عملکرد پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر مراکز داده مجازی و محیط های مجازی خودکار ارائه می شود.

منبع : خرید سوئیچ نکسوس سیسکو N9K-93180YC-FX





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: