سوئیچ سیسکو مدل C1000-48FP-4X-L
نوشته شده توسط : مهشید افخمی

 

سوئیچ شبکه سیسکو مدل C1000-48FP-4X-L یک سوئیچ مقرون به صرفه و ساده برای استفاده در محیط های کوچک و متوسط، شعبات سازمانها، فروشگاههای زنجیره ای، خرده فروشی، انبارها، نگهبانی ها و دیگر محیطهای کوچک است که نیازمند تعداد کم یا متوسط پورت شبکه هستند.

این سوئیچ با توان +PoE به میزان 740 وات به صورت فول پاور قادر به تامین برق روی کابل شبکه برای اتصال دوربینهای مداربسته، اکسس پوینتها و تجهیزات اینترنت اشیا است.

باید توجه داشت مدلهای سری سوئیچ 1000 با پارت نامبر FP بدون فن عرضه نمی شوند و دارای فن هستند. سوئیچ C1000-48FP-4X-L دارای محل نصب 4 عدد SFP  با سرعت 10 گیگ برای ارتباطات آپ لینک می باشد. این خصوصیت امکان برقراری سرعت بالا بین سوئیچ های لایه دسترسی و هسته شبکه ایجاد می کند.

شرکت سیسکو سوئیچ های سری C1000 را به صورت پورت ثابت و پورت مدیریتی تولید می کند که هر کدام از پورت های شبکه Gigabit Ethernet و Fast Ethernet در لایه دو مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات برای مدیریت کردن شبکه ی سازمان ها و محیط های کاری بزرگ و متوسط بسیار کارایی بالایی دارند و به دلیل مدیریت ساده، می توان از آنها در هر جایی استفاده نمود.

 

منبع: خرید سوئیچ سیسکو C1000-48FP-4X-L





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: