فایروال فورتی نت
نوشته شده توسط : مهشید افخمی

 

فایروال یک راه‌حل امنیتی شبکه است که از شبکه شما در برابر ترافیک ناخواسته محافظت می‌کند. فایروال‌ها ترافیک مخرب ورودی را بر اساس مجموعه‌ای از قوانین از‌پیش‌برنامه‌ریزی‌شده مسدود می‌کنند. این قوانین همچنین می‌توانند از دسترسی کاربران داخل شبکه به سایت‌ها و برنامه‌های خاصی جلوگیری کنند.

پلتفرم فایروال سازمانی پرچمدار فورتی‌نت، با نام تجاری فورتی‌گیت، در طیف گسترده‌ای از اندازه‌ها و متناسب با هر محیطی موجود است و مجموعه وسیعی از عملکردهای امنیتی و شبکه‌ای نسل بعدی را ارائه می‌دهد. 

فایروال‌های فورتی‌گیت، شرکت‌های بزرگ، ارائه‌دهندگان خدمات و سازمان‌های دولتی را در سراسر جهان ایمن می‌کند. تنها معماری Security Fabric فورتی‌نت می‌تواند امنیت را برای رسیدگی به بحرانی‌ترین چالش‌های امنیتی، در محیط‌های شبکه، ابر یا موبایل ارائه دهد. بیش از 500 هزار مشتری برای محافظت از مشاغل خود به فورتی‌نت اعتماد دارند.

NGFWهای فورتی‌گیت کمپانی فورتی‌نت، در ارائه حفاظت برتر از استانداردهای صنعتی فراتر می‌روند. راه‌حل‌های فورتی‌گیت همه عملکرد‌های مختلف فایروال، از جمله عملکرد جدید SD-WAN را در یک پلتفرم واحد و یکپارچه ترکیب می‌کند. رویکرد مبتنی بر امنیت فورتی‌نت، امنیت را در هر جنبه‌ای از شبکه، فراهم می‌کند.

 

منبع : خرید فایروال فورتی نت





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: